natti

hemma efter en superkul kväll med mina älsklingar :')
blev både tacos, gifflar och kladdkaka! haha nu mår jag fortfarande illa :(
vi har setat och pratat i flera timmar om allt möjligt, och efter att vi gått upp 10 kilo bestämmde vi oss för att vi ska börja träna ;) ska se om vi hittar nå sån där zumbagrejs i mora för de tycker vi alla verkar kul! :d hihi hoppas de blir av nå, skulle faktiskt vara skitkul! :)) mycket roligare åh träna också om man är några stycken ist för om man är en eller två.

nu väntar sängen, men innan ska jag tvätta bort sminket osv.
såklart kommer jag bli pigg efter det är gjort och ligga och se på tv ett tag innan jag somnar. hähä
så SKÖNT med lov, verkligen! det har varit så efter längtat och jag känner hur skönt det är att man inte har nå tider att passa hit och dit hela dagarna, underbart!

pusssssssssssssssssssss
öj, exakt två månader kvar tills jag troligtvis åker till thailand idag också! WEEEIJ
är ju tänkt vi ska åka 3 januari, hoppas vi hittar nån bra resa då :')
har bara itne bestämmt mig om jag vill va borta 2 eller 3 veckor än :( mjaaa, sugen på 3 alltså!
well, de märks :d

/mh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0