mys med mina brudar

blev inge berget, ingen film heller.
skulle in till emilia och tvinga henne & cribbe med upp, men nej då fasna jag i sängen och har legat där och pratat tills nu. ja, cribbe har fått mig att vilja flytta från orsa, (eller de har jag väl jämt velat) men han har fått mig att vilja flytta till vika? haha av alla ställen? :O men de låter som om dom har mysigt där ju :( typ åka skoter och båt :') sånt händer då aldrig här, nä jag har faktiskt aldrig åkit båt! :$ bara kanot & färja....

nej nu ska jag duscha (eller snart), sen fixa mig! ikväll blir det tacomys och så med mina b-rudar! hihi

ska vara på konsum om 2½ timme, tror ni jag hinner i tid?
njaa, ska spela lite robot unicorn attack på fejjan först ;) haha beroende </3

skriver mer ikväll!
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0