måndag

att gå upp sex imorse va inte de lättaste, men jag kom iaf upp i tid!
väl i skolan skulle ju jag och rebecca på nå möte som skulle hålla på mellan 8-16, men efter två timmar så sa han att alla som ville fick gå, men typ alla satt kvar. sen sa han "men är ni som sitter här verkligen 100% säkra på att ni vill vara kvar?!" och alla sattr kvar ändå, för de kändes ju dumt att bara gå liksom. men tillslut sa han "öhm, ni MÅSTE gå." haha!! han hade bara plats för 25 stycken, och rektorn hade missuppfattat så vi va typ 65 stycken där, så ja, då gick jag och rebecca. hähä skönt! när vi satt och väntade på bussen kom även Lisen och Maria, för våran bild va inställd så dom hade också slutat. dom skulle ner på stan så vi följde med, gick i lite affärer sen bestämmde vi oss för att fika, (fast jag verkligen inte har råd!! :() men fick iaf låna pengar av Maria! :) Synd att Dragge precis hade vaknat, annars hade hon också följt. Men vi får hitta på nå annat i veckan ist. hihi
De va skönt att träffa Maria & Lisen igen som jag inte har träffat på 3 veckor! :o

Nu sitter jag här och fryser eftersom de är huuur jävla kallt som hellst ute.
Funderar på att lägga mig och sova ett tag innan jag ska in till mora igen för att se Mora - Malmö, fast jag borde ta tag i plugget nu. /: vi fårse hur det blir. Borde gå till banken iaf och sätta över pengarna på Louise konto. Jaja, puss så länge!


laddar upp en bild från midsommar, bara för jag vill ha sommar nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0