lite foton

haha, ja nu kan ni ju tycka att jag är lite smått ego som laddar upp typ 10-15 bilder på mig själv såhär i ett och samma inlägg, men jag känner för att bli fotaaaad. nu har ju hanniz kommit hem igen, och de va faktiskt ett bra tag sen nu.. ska tjata på na så kanske de blir nå nån dag fram över ;) hihi
ja, här har ni iaf lite blandade bilder från olika gånger, men långt ifrån alla :')



idag skulle jag duscha innan sex tänkte jag så jag skulle komma i säng tidigt..
jappp, de är väl tanken som räknas iaf?
kändes jobbigt att gå upp åh jobba idag när alla andra kunde ligga hemma och sova. bööh.
men även om det varit en seg dag idag så har den gått hyfsat fort tycker jag. :)
blev lite less i morse när vi kom på att matsalen på skolan va stängd eftersom alla va lediga idag..
(jag som hade typ drömt om önskeveckan hela förra veckan........)
men tur att de är öppet resten av veckan iaf ;)

PUSS
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0