fredag!

trevlig kväll igår :)
fast blev inge grillning, haha. de blev så sent, mörkt & kallt så vi stekte vår kykling ist, men de funka väl de åh. hih
kom hem halv fem imorse, och ändå vakna jag vid tolv eller nå. :( hade velat sovit lite längre med tanke på att dagen idag kommer troligtvis bli lång. men jaja.

ska packa ihop alla mina grejer och cykla upp till berget där jag tänker duscha, kanske ta mig ett varmt bad, fixa, vänta på dom andra och sen har vi väl tänkt att kanske förfesta lite där uppe innan vi åker vidare till mora.
hoppas på en bra kväll nu bara! men de ska vi väl se till att de blir :)


haha hitta världens största hand på willys. wäwä


pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0