För hela världen är du någon, men för någon är du hela världen

helg helg helg, fan va de är skönt med helg!
har inte haft någon lust att skriva under helgen faktiskt, men jag har iaf tagit det väldigt lugnt och vilat ut mig eftersom jag har varit sjuk.
i fredags var jag ju hos läkaren, det gick bra. skulle ju dit för huvet, men var ju sjuk precis då så han kollade resten av mig också typ, haha! nej men kanske har halsfluss, men känns inte som de längre för jag är mycket bättre i halsen nu, men får svar i början av veckan om det är halsfluss eller inte. feber har jag fortfarande men inte lika mycket. efter att jag hade gått upp halv sju och varit hos doktorn jobbade jag mellan 10-21. (10-16, 16.30-21) så när jag kom hem satt jag bara vid datan ett tag sen somnade jag.
igår var det hockey, mora vann med 5-3. efteråt åkte jag bara hem, äntligen hittade jag filmen the social network att ladda hem med svensktext, så jag laddade hem den och började se den men efter typ 20 minuter var jag för trött för att koncentrera mig så stände av och la mig i sängen och såg på repris från PH och lite så, sen somnade jag även då.
nu sitter jag och väntar på micko, vi ska åka in till mora och se lite innebandy!
inatt sover vi, (jag och johanna) även första natten i lägenheten. hihi! johanna och jimmy (läs jimmy) håller på att tapetsera, måla om och fixa de sista nu så ska åka dit och se hur de blir innan innebandyn också :d blir nog super bra skulle jag tro!! :)

men nu har jag skrivit aldeles för mycket och ska springa ner och käka lite frukost innan micko kommer!
ha de bra.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0