äntligen!!!

sitter här och försöker plugga, som jag har gjort ett tag nu, de går sådär va... nej, går faktiskt åt helvete som alltid när jag ska plugga. har ca 17 texter kvar, och alla bilder, och sen typ 10 sidor som handlar om nordisk forntid och medeltid, och allt detta ska lämnas in imorn. eller de sista skulle ju egentligen vara inlämnat någongång i början oktober eller så. -.- heja mig!

men jag skiter faktiskt fullständigt i allt dåligt för tillfället för nu har jag & louise äntligen bokat resan till thailand!!! :d
vi åker om 42 dagar, eller 6 veckor prick idag. känns hur bra som hellst, men jag är jävligt nervös. hihi! har ingen bikini heller? vette fan va jag ska få en sån ifrån för jag hittar verkligen ingen att beställa heller.. :( men de är sånt som löser sig!! kommer åka den 11 januari och vara borta två veckor, vilket betyder att jag kommer ha två veckor längre jullov än alla andra som kommer få lov att gå upp klockan åtta i 30- när jag ligger på en vit sandstrand med turkost vatten 10 meter ifrån mig i 30+, haha åhhhh va underbart! kommer va fett värt alla pengar tror jag iaf. skönt att komma ifrån vintern lite grann så de förhoppningsvid går över lite fortare också :)

nu ska jag väl snart lägga mig och sova och så skiter jag i den jävla svenskan som kan ta sig nånstanns.
imorn fårvi se om jag åker till skolan eller inte, bror på hur jag mår när jag vaknar, har iaf svenska och en handelslektion och börjar klockan 12.


laddar upp en dålig bild på hotellet vi kommer att bo på.

pusssss och ha de bra!
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0