a year ago the happiest day of my life

7 november idag..
imorn börjar skolan, eller ja inte för mig då :)
praktik på leklust, hihi. hoppas det blir kul. orka ha praktik i tre veckor som är tråkigt?
så skönt att slippa höra alarmet ringa vid halvsex- kvart i sex på mornana, utan kan sova tills halv nio!

just nu är jag på berget, har vaknat för inte så länge sen.
ska väl ta och packa ihop alla mina grejer jag lyckats ta hit på två dagar, har seriöst kanske 5 väskor/påsar med mig. haha!!

funderar på om jag ska ta mig en promenad lite senare också, va sjuukt längesen..
vi fårse hur det blir med det.
drömmde att det snöade här också, fifaan va ledsen jag blev :( haha orka snö.

imorn ska jag gå förbi banken om jag kommer ihåg och sätta över lite pengar, och se hur mycket jag har.


nu är det bara idag, imorn och på tisdag kommer mina babes hem! Äntligeeeen! hihih åhhh (L)

okej, nu har jag skrivit mycket olika grejer i detta inlägg, så nu får det vara bra.
skriver mer sen.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0