18 november

godmorgon.
skabb dag idag som fan.
åkte in till mora igår vid sju och skulle hälsa på en lite, "det tar bara tio minuter, jag lovar, max en kvart" japp, jag va hemma klockan elva. kunde jag väl egentligen ha räknat ut innan vi åkte in men ändå, så när jag kom hem orkade jag verkligen inte duscha. och de gjorde jag knappast imorse när klockan ringde heller. så fett hår och dessutom mår jag pissdåligt. funderade starkt på att vara hemma idag, men jag är jävligt duktigt som går dit ändå tycker jag :')

saken gör de inte bättre att jag kom på att jag har två svenska grejer som måste vara klara efter praktiken.
dels NP-häftet som jag typ inte fattar vad vi ska göra? och dels samanfattningen på flera sidor som jag inte har gjort än men som skulle vara inlämnad för typ 1 ½ månad sen. bööööööh, va drygt! så de får jag väl ägna mig åt någon dag, dock inte i helgen!! skrev för nån dag sen att jag skulle på hockey imorn, men nej jag ska jobba ist. rätt bra, för jag behöver pengarna.

men nu måste jag väl gå iväg till bussen så jag inte missar den.
ha en bra dag!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0