WOHOW G I MATTE A!!

YEEEEEEEEEEEEEEEEES! JAG FICK NYSS REDA PÅ ATT JAG KLRADE NP I MATTE! AHH NI FATTAR INTE, UNDERBART!!! :D liksom hade 3 poäng på flrsta delan, och G va 20, och ja visst gick andra delen mycke bättre men trodde aldrig jag skulle få 17 poäng liksom, men gick 18 till åh med SÅ 21 SAMMANLAGT! WEEEEIIII! så skönt! Nu klarade jag både matte & engelska!!!!! :')) maaha, fan va bra jag är!

Har precis skrivit klart alla 102 glosor, så nu ska jag bara försöka lära mig dom tills fredags så jag är klar med engelskan sen, för muntlig redovisning kan hon glömma att jag gör! :)

PUSS PÅ LIVET!! :D



funderar på om jag orkar gå ner till mammi åh käka lite lunch, eller ja, frukost för min del. meeen vifårse om jag orkar eller om jag tar mig en macka hemma ist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0