Converse

Tjaba igen!
Har setat och kikat runt lite.. Vore inte livet lite bättre om man va rik minsan!? ;)
Tänk att kunna köpa precis allt man vill! Och då säger folk, "men då har man aldrig nått att önska sig".
Men liksom de kommer ju nya saker hela tiden! :o
Åtminstonde skulle jag vilja ha såpass mycke pengar att ja skulle kunna köpa hur mycket kläder, smycken, skor, väskor osv, när jag kände för de! Hade varit underbart iguess! (:

Hur som hellst, ska nog köpa mig ett till par converse till sommaren! :)
Vet bara inte vilken färg! Tycker nästan alla färger på converse är snygga! :o
Men blir nog nån av de här!
Lutar mest åt hallonröd tror jag! Den är så sommrig och fin! :)

  


Den här va jättefin också tyckte jag! :)

Helen Dress SEK 399, Motel - NELLY.COM

Hitta den på Nelly.com


Kommentarer
Postat av: matilda

åååh älska dom hallonröda :D har oxå titta på dom, dom är verkligen as fina! så om du ska ha nåra, köp dom, tkr jag iaf! :) <3

2010-05-12 @ 22:09:29
Postat av: matilda

Jaa, ellerhur! :)

Jag funderar starkt på de :) Tycker dom röda är snygga också! Synd att man inte har råd med alla färger ;)<3

2010-05-12 @ 22:26:45
URL: http://matildahoijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0