trötttt

Godmorgon! Mitt inlägg igår blev ju lite, cp? JAja, förlåt för de, men va såå sjukt trött! Och nu har jag vaknat och är fortfarande sjuukt trött, och har huvevärk. Somna vid fyra, och vakna för en halv timme sen typ, de är ju rätt många timmar ändå men ah..

JAJA, ska berätta lite mer om dagen igår kväll nu ist! :)
Matilda kom till mig vid tio(?) typ och så kom malin också! så cyklade vi ner till campingen, ställde av cyklarna hos matildas pappa och sen gick vi och såg om de va nå fölk ute, men de va de ju inte typ! Så vi tänkte typ gå nån annan stanns men då kommer våra kära små söta pojkar! höhö typ björn, kristofer, simon och dom! ^^ Jaja, iaf så går vi med dom lite och sen ringer Nicklas och Andreas och säger att dom är i Orsa nu så vi går och möter dom, sen sitter vi och typ inte gör nånting på campingen, kommer lite folk och så där. Sen bestämmer vi oss för att dra ut på orsa, så går alla dit coh då möts vi av typ massa fjortiasfyllor, daaah. orka, dom va typ 96:or -.- jaja, sen vare lite annat folk också så vi snackade lite med doooom. sen åkte malin hem och alla andra försvann? så jag, matilda, nicklas & adde bestämmde oss för att gå upp till matildas mamma och se på film ist! Väl uppe där kollade vi på film och snackade lite! :) OCh jag somnade lite då & då ;) Så kom hanniz och dom och hämade mig vid tre! :) såådäääär. Låter inte så jätte skoj! Haha men jag hade kul iaf!

OCH IKVÄLL BLIRE MYS I MORA MED MINA BRUDAR MED GRILLNING OCH SÅ! :)
wiiiie

Hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0