tjaa

HEJ IGEN!
ligger hemma nu, efter svenskan hade vi matematik! fick tillbaka våra NP, hehe. 3 poäng (Y) bra jobbat matilda!
sen gick vi ut och satt i solen och väntade på att lektionen skulle ta slut! Sen idrott, gött att vi inte hade bip-testet idag!!! :D spelade typ nåannat? baseboll? eller fan vet ja va de va. man fånga bollen i en handske iaf :o jaja! sen åkte jag hem med bussen, sen drog jag ner till mor och käkade! FAN VA GÖTT! gjorde mig en varmmacka med kykling och sånt (a) + keso och majs till! HEEH så gött! Ibland är de gott att ha en mamma som äger ett acfé asså! ;) Sen tog jag mig en glass och gick hemmåt! och nu är jag hemma! höhö

Ska nog sätta på lite Andra Avenyn på datan och lägga mig! Har inte sett de på svin länge, är ledsen att jag sluta följa de :( Men igår såg jag på tre avsnitt iaf, så ska väl fortsätta se nu :) blir tidig kväll ikväll dessutom! Funderar på en prommis senare, men de lär väl int bli nå av med de.

ahjaa PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0