TAGGAR SOMMAR OCH EN JÄVLA MASSA FFFFFEST!

Godkväll!
ALLTSÅ NI SKULLE BARA VETA HUR PEPP JAG ÄR!
Wohoowowo!
Lyssna här!
Helgen - Antagligen fest, annars grill och mys!
Helgen efter - Orsacrusing!
Helgen efter det - Studentfest, party för mig & beccisen som fyller år snart, förfest på campingen! (DEN KVÄLLEN KOMMER BLI FET SOM ALDRIG FÖRR!!!)
Helgen efter det - SKOLAVSLUTNING!!!

LIKSOM VAFAN?! FATTA HUR LITE DE ÄR KVAR!!
MAAH! SICK SICK SICK!
Sommaren kommer bli underbar dessutom! YÄYÄYÄY


japp, fin&nykter bild på mig & ben. hehe. nån jag träffade utomland! Så go kille! :')
(synd att jag inte fatta ett piss av va han sa eftersom han va från england HAHA)'

Ska bara skriva lite om den 4 Juni, alltså studentfesten!
Om allt blir som vi tänkt kommer de verkligen bli extremt!
Ska som sagt fira mig & becca för hon fyller 31 maj, och jag 16 Juni!
Vi får se var förfesten blir, de är tänkt på campingen men robin skulle se om de va nån annan stanns som va bättre. Sen blir de skeer! Alltså, underbart! Längar fan redan! TJOHO!

Gött med sovmorgon imorn btw, börjar tolv!
Men går upp åtta har jag tänk, åker med tio bussen in, och ska duscha först för orkar itne göra de nuu..
NANAN
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0