Sova

Godagens, eller godkväll! höhö
Kom hem från jobbet för ett tag sen. Haha, fyfan va seg jag har varit idag, inte gjort ett piss! (a) Syrrorna fick hoppa in och göra klart allt ist! Känns gött att få pengar för ingenting faktiskt! ;) Men men. Ska snart lägga mig! Innan elva måste jag somna! Imorn ska jag INTE missa bussen, Emilia ska med till skolan också för och Patricia & Özge ska in och kolla på Byggprogramet, så hon får väcka mig! :)

Efter skolan drar jag&rebecca till rättvik och kikar lite :) Är ju marknad där i helgen! Fårse om nån mer följer med också, vi vet inte än. Matilda skulle och klippa sig och lite så, så vi får helt enkelt se imorn! Skönt med helg, verkligen! Fast jag ska ju jobba. Men inte så mycket tror ja. Måste knäppa kort i helgen, eftersom jag & becca går hem från fotolektionerna hela tiden (a) Men känner redan nu att jag inte kommer hinna de, inte den här helgen heller.. hehe!

JAJA!
Två bilder från nu ikväll då..

Jag innan jöbbet!


Bild på maten, fast hade redan käkat då (;



GODNATT!
PUSS/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0