Sova

CHA CHA!
Kom hem för ett tag sen från att ha jobbat. Buhu!
Dagen har bestått av jobb - innebandy - käk - jobb! Och nu ska jag fan lägga mig snart! :)
Micko ringde och fråga om ja ville jobba imorn också, men jag sa nej.. Så skönt att inte jobba faktikst! Ska sova & plugga en jävla massa.. :/ Jaja.. Nu när vi va och städade HELA ishallen hade Digers match, fan va spännande de va alltså! :o Dom vann teslut på utslagsstraffar iaf! (y) :D Efter typ 10000 straffar var dessutom! ;) & världens bästa hejaklack hade dom me! ;) Jaja, kom därifrån typ tolv iaf!


Laddar upp en dagens också!


Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla igenom fejjan sen sova!
GODNATT!
Kyss&Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0