Söndag

Godmorgon allihopaaa! :)
Jag vaknade nyss, eller okej, för typ 40 minuter sen! Skönt att sova utttt! Klockan är nu kvart över ett och jag måste verkligen plugga.. :( Men jag ska göra mer saker idag också än de hade jag tänkt (antagligen kommer jag bara göra andra saker..) men iaf ska jag städa mit rum hade jag tänkt, koppla in min nya dator så jag slipper sitta vid emilias jämt, och typ sen va de kanske inge mer :o haha! Tänkte åka till Noret vid fyra och se B-finalen för HJ18, eftersom jag trodde Digers skulle komma dit, men de åkte tydligen ut i semin så de blir inge av de, tråk att dom åkte ur! :o Men jaja!

Nu ska jag kanske käka frulle, hoho smörgåstårta tror jag de få bli (a)!!
Sen ska jag börja med rummet!
PUSS SÅ LÄNGE


Alltså hur laddar man upp filmer från datan? O: typ mobil filmer? Eller youtubeklipp?
Jag som ville ladda upp den när vi kastar en köttbulle på Maya igår! :( haha fan då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0