söndag

Hej hej!
Sitter här nu, har precis duschat och ska snart åka in till Mora! :)
Har inga bilder, och de är så tråkigt med inlägg utan bilder! Men vafan. Ska försöka fixa en bild till varje inlägg från och med nu ;) Har lite bilder i skolan så kan uppdatera när jag är där sen höhö (:

Mamma berättade en rolig grej idag när jag vakna, haha! Mina småsyskon, eller ja, Maya & hennes två kompisar har busar lite, jävla snorungar dom är alltså! ;) Men roligt de vare, till och med mamma skrattade fast hon inte borde göra de! Haha. Ahja, venne varför jag skrev de men jag har inget annat att skrivaa.. ><

Veckan som kommer kommer gå fort tror jag, eller jag hoppas det! Vi har inte så mycket att göra utom ett stort engelskaprov på Fredag som jag måste få typ VG eller MVG på om jag nu ska klara kursen så måste plugga som satan te de! mamamamamaaa..

Jaja, ska platta håre nu innan vi ska åka!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0