Skön dag!

TJABA!
Vaknade sex imorse, va inte alls jobbigt att komma upp fastän jag låg och tänkte hur länge som hellst igår kväll innan jag somna! :) Gick upp duschade, fixade gick till bussen! Väl i skolan hade vi data, och vi håller på med Siljan Runt och jag, matilda & rebecca jobbade på som fäään och blev klara! Skönt att ha de gjort! :) Eftersom vi var klara när de typ va 2 timmar kvar av lektionen jobbade vi med lite Turism medans, vi har prov nästa vecka så vi gick typ igenom de :) sen hade vi engelska och vi gjorde nadaaaa tiieeep. Guddan gick igenom lite på tavlan till provet imorn och jag förstod ingeting! =) sen åkte jag med bussen hem tio i tolv, för vi slapp turismen eftersom vi hade pluggat på datan ;) kung! gick ner till mammi och väntade på pappi och så lunchade vi så åkte jag hem! göttans! nu ligger jag här, typ är ensam hemma och då är de rätt tyst, och gissa va jag hörde då? JO att kattungarna pep, HAH! Glömde bort att vi hade dom (a) Men jävlar va stora dom har blitt! Har typ inte sett dom sen dagen dom föddes åh nu har dom ögon och allt! :) Men dom vill fan inte var still när man tar kort, men gjorde några försök iaf! ;)









Haha, okej! Kanske inte de bästa bilderna, men vafan ;)

FUNDERAR PÅ ATT SOVA LITE INNAN JAG SKA JOBBA KLOCKAN SEX!
Uppdaterar sen!
PUSS&KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: matilda

åååh sötisae

2010-05-30 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0