skolan nu

hej igen!
nu är jag i mora, i skolan faktiskt! ;o väntar på rebecca, jessica & elton för jessica & elton ska bli fotade! :)
wöwö
glömde skriva en sak i förra inlägget, att jag har fått nackspärr inatt :( SÅ JÄVLA ONT :( buuuh..
fan alltså larmet går här och jag vet inte vad jag ska göra :o haha! typ nån vakt borde komma? men ingen kommer :( haha. (a)
de regnar och de suger keuk, jag vill ha sommar & sol nu! WHOOOW
AHJA fan va boooring, hehehehehe.
HAHA eftersom jag lova bild i varje inlägg så fåre bli en liten plutt bild på mig, den är ful som fan och jg har inge smink och därför är den liten! men har jag lovat så har jag.. hhehihihuhuhöhöhihhihhohohohhnhnh
PÖSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0