skolan

Hej hej, sitter i skolan nuuu! (:
Har bara tre lektioner på Torsdagar, men fan va segt de är. Fan typ 4 timmar data, sen engelska & nu turism. Och klassen har varit cp dryg idag -.- Men jaja, om bara några minuter slutar vi och då ska jag till Noret med Matilda, Lisen & Maria och handla lite, eller jag ska inte handla men Maria ska! (: huhu

Försov mig inte i morse!!! :D
Pappa väckte mig typ tio över sex, men kom inte upp då, gick upp typ tjugo i sju (a) Va så jävla trött, helt sjukt! Fast jag somna typ innan halv tolv igår.. Jaja! Fick lov att skynda mig imorse iaf för att hínna med bussen ,men till slut gjorde jag de! ;) WÖWÖ

Ikväll blire jöbb och amrikansk buffé nere hos mammi! GÖTT


hehe, har inga bilder på skolan datorer typ så får bli två knas bilder!




HÖRS SEN! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jake

Awesome bilder hotness! :D

2010-05-20 @ 16:22:06
Postat av: Superman

Big Booooobis Matilda

2010-05-22 @ 20:44:41
Postat av: matilda

vem kan de vara? -.-

dalle balle

2010-05-23 @ 01:33:10
URL: http://matildahoijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0