Shopoholic

Har fortfarande inte pluggat, städat eller satt ihop datorn..
Men har iaf duschat och så! Känns gött! Nu måste jag gå och lägga mig innan klockan blir för mycket.
Är så jävla avis på Emilia som ska vara "sjuk" från skolan imorn. Jag hade verkligen gjort det jag med om jag inte hade så hög frånvaro redan, plus att jag ska ju göra två prov.. Som jag ändå kommer få IG på men iaf.
Jaja..

Innan jag duscha såg jag a shopaholics confessions, har sett den förr men den gick på tv nu så :)
Tycker den är bra! Såklart grinar jag till den också, som till alla andra filmer! Haha
Men liksom när hon måste sälja alla kläder hon har :o Guuud. Sen grinar man ännu mer i slutet när hon och killen blir tsm igen :') Och sen såklart när dom blir osams. Men nu ska jag inte skriva förmycket om nån inte har sett den! Och om ni inte har de, så se den! :)





GODNATT NU DÅ!
HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA HELG!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0