shccteeeekis

hallååå.¨
dagen har varit både bra och dålig. har hållit på att börja gråta flera gånger för jag kanske kommer få ig i fitt engelskan ändå. Fan! liskom fick tillbaka våra prov i dag, 38 va G gränsen, så fick jag mitt prov av Guddan, 39½!! Snacka om lycka alltså, jag börja kolla igenom provet osv ända tills matilda fick sitt, och fick IG, ja då hade ju gudrun gett mitt prov till henne och hennes till mig -.- fyfan va ledsen jag blev verkligen, blev så glad när jag klarade de, trodde jag! :( det jag behöver göra är att göra om de där preovet på fredag, sen ska jag göra en muntlig bokressention på en bok jag inte ens läst. och grejn är att vi ska redovisa inför hela klassen, och jag vill verkligen inte, för jag är så rädd. har typ scenskräck och hatar att redovisa, både på svenska eller nå annat språk! men de gör de bara värre när jag ska göra de på ett språk jag inte kan liksom. och de är ju såklart lätt för alla åh säga, "men gör de, de är bara en grej behöver göra" men för mig är de liksom as jobbigt, verkligen. mår redan dåligt för de och jag mår dåligt efter åt också, jag har ju gjort de förr, fast på svenska och de är värre nu. så jag vet inte hur jag ska göra. fan, jag ska försöka få göra de bara för henne. men måste iaf läsa en engelsk bok innan torsdag! -.-

jaja! de bra med dagen då, jo de är SOL! <3<3 och rebecca fyller ju år så jag har varit snäll mot henne ;) hon ska för övrigt få en present imorn, som är biljett till skeer på fredag, de tyckte hon va en bra så de ska hon få!! :) sen har jag varit ännu mer snäll och spenderat pengar på min mor, eftersom de va morsdag igår och jag inteh ade köpt nå.. :s åkt ner på stan efter skolan och köpte typ nån sån där kräm för ansiktet för 169:- sen åkte jag hem och handla 3 rosor för 75:-! så snäll jag är! tänkte även laga middag till hela familjen tills mamma kom hem, men jag och hanniz ska skjussa emilia in till träningen ist så pappa får laga, höhö!

Vi ska skjussa Emilia och träna för vi ska och sola samtidigt, man kan ju liksom gå ut och lägga sig ist, mycke bnilligare och skönt äre också. men jag vill inte förstöra de underbara vädret nu när de entligen är sol! och jag lovar och svär att om jag går ut och ska sola kommer det börja regna, blixtra, blåsa, åska osv -.- de händer jämt, så de får bli solarium ett tag till! hehe
FICK ÄVEN REDA PÅ MITT KOMMUNJOBB IDAG! v. 25 och 26 blir de kyrkogården med malin! kung de.

för övrigt så är det studentvecka den här veckan så alla söta treor har sprungitrunt och varit cp! ;)
blev godisregn osv. en kille sprang även igenom hela skolan, och skolgården helt naken! lite trök att jag missade de och kom precis när han sprungit förbi :( men starkt gjort iaf haha!
åhhhh, tänk när de är våran tur! 2 år kvar!

16 dagar kvar tills 17 också, hehe.
jaja! nu blev de ett långt och rätt tråligt inlägg men vafan.
PUSS PÅ SOL


blev en bild på bf07 som kom in till oss, men jag va dock lite sen med kameran. men jaja

Kommentarer
Postat av: emma

vi ska jobba samma veckor ;) skönt att få de gjort lixom :D

snygga bilder du hade lagt upp på oss btw, kvällen måste göras om igen alltså ;) <3

2010-06-01 @ 11:31:45
URL: http://emmabruks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0