sängen

god kväll! haha
nu ska jag snart sova, ska fan försöka få igång en film igen! :o ska se om jag lyckas denna gång! ;)
annars får jag väl ta åh glo på någon på tv, men så somnar man med tvn på så vaknar man mitt i natten med världens porr på :o haha! känns säkrare att ta en vanlig dvd film faktiskt! ;)

imorn blire skola, sen jobb! ska försöka plugga lite också om jag hinner!
är lite besviken på mig själv som varken har städat rummet, bytt sängkläder, solet eller varit ute och gått idag utan bara legat i min säng och inprincip sovit och setat vid datorn? vafan -.-

JAJA bilder på mina brända popcorn som jag lovade kommer här, och även en bild på mitt tv tittande!
så här roliga bilder blir de när man har haft en sån otroligt rolig daG! -.- (;

känner mig rätt världelös eftersom jag stod brevid mircor och väntade :(


Lille Al fadji <3 "du håller käften, och jag drar åt helvete! fack yuu" HAHAH (L)



HÖRS IMORN DÅ!
PUSS /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0