så många tankar, så lite svar

HALLÅ IGEN! efter att jag hade pluggat lite tänkte jag sätta på en film och poppa mig lite popcorn. lyckat matilda! fick inte igång filmen och popcorna lyckades jag bränna :( får bild i nästa inlägg, orkar inte lägga över dom nu! :( så jag kollade på lite avsnitt av Lille Alfadji, som jag iofs redan har sett 1000 ggr, men man tröttnar aldrig på honom! Haha <3 Om ni har missat honom så måste ni se de! De är så jävla roligt! Finns avsnitt på Kanal 5´s hemsida så ni kan se! :)




blir många uppdateringar nu när man inte har nå annat för sig.
och så har man så mycket tankar i huvet, man har tid att tänka när man är ensam, grejen är den att man inte kommer fram till nå bra svar. jag vet inte om jag ska vara ledsen eller glad. jag vet inte om jag ska älska eller hata dig. men man kan väl egentligen inte hata någon som gör en så glad och lycklig? men ändå har du ju sårat mig. åh, de är så svårt att veta. men liksom jag visste inte vad kärlek var innan jag träffade dig, jag visste inte hur känslan kär kändes tills den natten då du skrev och jag bara låg där och inte viste vad jag skulle ta mig till. helt sjukt va de, verkligen! men ända sen den natten var jag lyckligast i världen. sen kom dagen då jag blev sårad, så himla sårad. viste inte heller den kvällen vad jag skulle göra, låg bara och grät. men sen gjorde jag ett val, för de var ju faktiskt jag som valde. men jag kände att jag inte hade så mycket att välja på. men om det hade hänt nu, hade jag gjorde valet annulunda, för jag behöver någon, och jag tror det är dig. alla är värd en andra chans, men jag vågade inte, var rädd att bli lika sårad igen.

jag kan sitta och kolla på bilder, lyssna på låtar, tänka på minnen och annat som påminner om dig i flera timmar och både le och gråta. det känns liksom som om jag aldrig kommer komma över dig, men jag har hört att det kan kännas så men att det bara är en känsla, känslan kallas kär och kärlek varar inte föralltid. jag tror att det jag behöver är någon annan i mitt liv, någon som är minst lika underbar som du, men jag vågar inte hitta honom.
jag hoppas att det här snart försvinner, jag vill börja om och vara lyckligt kär igen. men vad som än händer, vem jag än träffar, så kommer du alltid vara något speciellt för mig. du var min första riktiga kärlek och jag älskar dig.
man ska aldrig ångra något som en gång fått dig att le



Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut


förjävla ful bild, jag vet.
men när den togs, var jag lycklig kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: rebeccca

gummsan, jag vet inte vad jag ska säga. hatar att du mår så här :(



vet inte hur jag ska få dig att må bättre.

men du vet var jag finns iaf.

älskar dig bästavän <3

2010-05-26 @ 22:07:40
Postat av: matilda

Du behöver inte säga nått mitt hjärta!

Du är bra som du är redan, jag älskar dig <3

2010-05-27 @ 14:16:10
URL: http://matildahoijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0