SÅ JÄVLA TRÅKIGT

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 15
Vilken klass gick du i? - 9:1 <3
Vad hade du för hårfärg? - Blond
Hur lång var du? - typ som nu tror ja, ca 170
Vem var du kär i? - Ingen :)
Vad brukade du göra på fritiden? - Spela innebandy, vara med kompisar, datan osv.
Vilka umgicks du med? - Matilda&Rebecca mest på fritiden tror jag, och laget.
Hur såg du ut? Ja, ungefär som nu
Var allt bättre då? - Bror på hur man ser de
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Ja!
Har du förändrats? Kanske


Nu:
Hur gammal är du? - 16, 17 om en månad
Vilken klass går du i? - HP09
Vad har du för hårfärg? Blond  
Hur lång är du? 170 tror jag
Har du någon pojk/flickvän? Nej
Vem är du kär i? Bebban
Vad brukar du göra på fritiden? Sitta vid datan, umgås och sånt.
Vilka umgås du med? alla
Hur ser du ut? De är väl bara att kolla på bilder


Har du..


Kysst någon? Jo
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Slagit ner någon? Emilia föfan!
Ljugit för en bra vän? Har hänt.
Svikit någon? Jo
Fuskat på prov/läxförhör? Ja

Vem:
Kramade du senast? Pappa tror jag
Sov du hos senast? Oj, vet inte :s
Kan du lita på till 100%? Mina syskon
Är den finaste personen som finns? <3
Vill du vara med just nu? - Alla söta människor på wasa!
Ringde dig senast? Mammi
Skickade ett sms till dig senast? Matilda
Skickade du ett sms till senast? Matilda

Vad:

Drack du senast? Apelsinjouis
Köpte du senast? Va väl solningen
Gjorde du igår? Va i skolan och sov typ

Vad ska du göra imorgon? Fårse va som händer, hoppas på nå kul iaf!
Vill du göra just nu? Åka till Mora och feeeestaaaah
Åt du senast? Kyckling
Är närmast dig som är rosa? Min telefon

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Somfan
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - Näe
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - Kanske
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja.
Jag har fuskat i ett spel - Ja.
Jag har struntat i ett prov - Ja.

DÅLIGA TIDER

Jag kan inte svälja piller  - Jo det kan jag
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Ne
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Joda
Jag har vaknat gråtande - Ah
Jag har somnat gråtande - Det också

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - Nej




HAHA FYFAN VA VÄRDELÖST TRÅKIGT JAG HAR!
JAG ÅNGRAR MIG SOM FAAN ATT JAG INTE ÅKTE TILL MORA!
FAN OCKSÅ.
Hoppas dom har skoj där inne iaf!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0