Prommis

Hejhej igen..
Va ute med Emilia på en promenad ist för Hanniz! :) Vi gick väl typ en timme, gick förbi Louise på vägen också och fick mina pengar som Mickooo va skylldig mig! Gött! ;)

Mammsan beställde en tröja och två par trosor till mig som kommer nästa vecka idag också! :)
Grejen är att jag verkligen behöver en BH, och liksom fan de finns fan inga om man har störra bröst, liksom dom kostar sjukt mycke.. Eller ja, dom kostar minst 500 och det tycker jag är mycket för en bh, liksom det är sånt man verkligen måste ha.. Och man kan ju typ köpa 3 toppar för de priset? ;o hah! Men iaf, samma med typ tamponger, kondomer, medicin som är utskriven av läkaren och sånt som också verkligen är ett måste? Vafan kostar de för egentligen? ganska sjukt egentligen, men jaja! Nu äreee väl så.

Har iaf hittat en bh på Nelly som jag funderar på, den är söet :)
Och den finns i min storlek! Men kostar 500, så måste nog flirta lite med mor ;)
Är så jobbigt och köpa bhar på internet, samma med jeans, dom sitter så himla olika! :o
Ahja, btw tycker jag at Nellys medell är sjuukt fin! (:
D-G Embrace Bra SEK 499, Wonderbra - NELLY.COM

HÖHÖ no more nu!
ska försöka sova snart, FÅR INTE FÖRSOVA MIG IMORGON!!!!!
Natti & Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0