Promenad!

Hej hej!
Skrev förra inlägget att jag skulle sova tidigt idag, men glömde då att det var DH idag!
Så jag kollade såklart på det, sen gick jag ut och gick med Emilia! Kom precis hem, och nu är klockan halv tolv, och gissa vad? Jag är inte trött alls, vill inte ens försöka sova! FYFAN va skönt det är ute, skulle kunna gå tre timmar till! Haha, men Emilia fick lov att gå hem och plugga, vilket jag också bör göra nu eftersom jag kom på att jag har ett litet prov imorgon bitti! :/ Meeen iaf, värsta sommar känslorna! Liksom var inte längesen man va ute vid tre på dagen och det var kolsvart och 30- ute.. Hehe, glad att man slpiier det iaf! Så jag har gått och tänkt ute nu på att min sommar ska fan inte bli tråkig alls, jag ska göra saker varje dag! Och massa saker som jag vill göra, typ sjuka grjer typ tälta och sånt skit! MAAHAA :D wiiiie hihi :D

Hehe, sry för mitt lilla damphumör, men jag är glad! :D
Mindra glad kommer jag vara imorn när jag ska upp klockan sex och göra mig i ordning -.- känns som jag kommer försova mig för jag lär inte somna än på nån timme.. MEN DET ÄR SMÄLLAR MAN FÅR TA IBLAND! HÖHÖ



hehe gammal bild på mig och emilia!
love u sis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0