övningskört till farmor

Hallåå.
Har nyss kommit hem :) blev att övningsköra till mora! :) så vi va och hälsade på farmor, haha min farmor alltså! <3 finns fan ingen skönare människa än henne de kan jag då lova ;) hon är underbar! :D
Jaja, men blev ingen solning -.- pappa orkade inte vänra typ en halv timme -.- åhh, jaja. fårbli en annan dag! kanske ska börja sola i orsa? well, vi får se!

Gick bra att köra iaf! :)
Ska nu ut och gå med Johanna lite tror jag, fast jag har blåsor på fötterna så jag knappt kan gå med skor! :'((


Hittade min digitalkamera, så blev en bild som var på den!
Snyggt med strumpa på endast ena foten! ;)


HAHA, jag klagade på att pappa alldrig gör smileys till mig när han smsar,
en timme senare kom det här ;) haha ;*


nu ska jag fortsätta käka på min marabou non stop heheihihöhhööhuhuh (A) hörs!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0