Ny vaken

Godmorgon!

Nu har jag vaknat också! :) Klockan är snart elva och det känns så jävla gött att inte åka till skolan idag.. Måste be Rebecca ta hem min mattebok bara, så jag kan plugga ikväll!

Ska väl snart hoppa in i duschen och fixa lite eftersom jag ska till frissan vid två! :) Egentligen hatar jag nyduschat hår, och egentligen behövs de inte tvättas idag, men jag gör de ändå, känns bättre på nå vis när nån ska vara och hålla på i mitt hår! :) Faaast de bästa som finns är ju när dom tvättar håret där åt en.. OMGG så underbart! Men de kommer hon antagligen inte göra nu då om de är nutvättat redan :( Ahja, what ever!

Nu sitter jag här och lyssnar på Kom änglar med Lars Winnerbäck. Alltså den texten, den måste vara den mest underbara i världen.. Den passar så EXAKT in i mitt liv. Helt sjukt faktiskt!

Puss så länge!

blir ett typ halvår gammal bild eftersom jag inteh ar några!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0