Ny klippt & ny köpt

Hallå!
Jisses va den här dagen har gått fort!
Klockan är redan över sex, och jag har klippt mig nu iaf! :) Har ingen bild. Men ser lika ut, fast kortare typ..
Efter jag hade varit där gick jag ner till mammi och käkade och så, sen åkte jag och Hanniz in till Mora en sväng.
Tänkte handla ett par ballerina med leopardmönster på, sånna där alla kommer ha i sommar, sånna billiga från skohuset! Men när jag testade dom va dom så himla smala för mina fötter (eftersom jag har världens bredaste :() såå jag hoppade dom! Blev ist ett par vita tygskor från H&M och en vandlig tröja från Cubus! :)
Kommer nog använda tygskor mest i sommar, men tror jag ska hitta ett par ballerina skor också så jag har ett par iaf! :)



Nuuu ska jag och Hanniz gå ner och baka negerbollar, för jag ser på FB att det är minnsan negerbollens dag idag ;)
MÖMS :d
Lägger upp bilder på de sen!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0