Ny blogg!

Nu gjorde jag det jag har funderat på länge, bytte från blogspot.com till blogg.se!
hoho, funderar på hur de kommer gå, just nu förstår jag absolut ingenting av de här! haha
men de kommer väl antar jag.
öhm, så nu kommer jag använda denna, endast! :)
men sry om de kommer vara lite rörigt och så här tills jag har förstått och fått ordning på den.
När Hanniz kommer hem ska hon få fixa headern, ska nog ha samma som på förra ett tag till eftersom jag typ nyss bytte :)

mår iaf bättre nu än va jag gjorde sisst ja skrev (i den gammla bloggen då)
de har iaf slutat snöa! WOHOW

blir DH om en och en halv timme, nu sitter jag och kollar på 2½ män, KUNG!
TJOHO

PUSSIS /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0