Negerbollar & DH <3

Sååådär! Nu har vi bakat! Mums va gött de blev (a) Hoho!
Nu ska jag tvätta bort sminket och fixa mig för sängen innan DH börjar om en timme!
Efter det måste jag lägga mig med en gång! Annars kommer jag försova mig imorn igen.. Och det går inte eftersom vi har NP på morgonen.. Och jag har såklart inte plugga nå ändå! WIHOW, allt är som vanligt!
Jaja. Innan jag börjar fixa ska jag nog ta med mig Maya & Jessica ut och hoppa lite matta, känner att jag måste få av mig lite energi! Höhö, fast jag är hur trött som hellst, men vafan! ;)

SnyggHanniz som bakar! ;)


Resultatet! MUMS!


Håret då, framifrån. Syns inte så bra, men jaja.


Och bakifrån!


SÅDÄR!
Säger Godnatt nudå eftersom jag ska försöka att lägga mig efter tvn! :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: matilda

snyggt de blev gumsi!

jag har försökt skriva till dig på msn, men inge svar va :o miss u

2010-05-11 @ 20:20:38
Postat av: matilda

Tack bby :)

Men fan, fitt msn :((

Vi ses imorn! Saknar dig med <3

2010-05-11 @ 20:53:45
URL: http://matildahoijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0