Mys med mina bästa!

TJAABA!
Fifan, roligaste kvällen och dagen på länge!
Började med att jag gick upp jävligt tidigt som ni redan vet, åkte till mora med matilda darling och käkade, handlade och myste runt i spöregnet! verkligen de bara pissa ner, helt sick.
När jag kom hem började vädret blir bättre och tillslut va de sommarvärme, SÅ JÄVLA GÖTT!
Så jag tog mig en dusch, fixade om mig och drog ner till matilda och där käkade jag och hon, hambugrare och pommes som vi gjorde ;) men vi glömde typ vrida på ugnen så vi undra vafan pommesarna aldrig blrev klara (a) HAHA <3
Efter ett tag kom Robin och vi satt och myste på ballkongen i solen ;* så jkäkade vi äntligen maten och sen drog vi ner till campingen och satt och bara pratade! :)
Senare kom Malin också, så satt vi kvar ett tag, men sen gick vi hem till matilda igen och skulle se film, och malin prata sönder den så när rebecca kom gick jag och hon ut på ballen igen för jag fatade nada av filmen! :o
Vi bestämmde oss för att dra ut en sväng, så vi väntade på dom andra tills dom hade sett klart filmen sen cykla vi ner på orsa, och till statoooooil och så.. så ringde vi björn så va de typ folk på campingen så vi drog dit!
När vi hade träffat björn gick vi sex och satte oss och snacka och dampa lite tills typ halv ett eller nå? sen drog vi hem för de började blir kallt :) men de va feting varmt att cykla hem sen iaf :o haha
JAJA, TACK FÖR EN BRA KVÄLL MINA ÄLSKADE BÄSTASTE VÄNNER <3

jag innan jag drog, höhö COOLAST MED BRILLORNA (H)


Jag plattade bubbens hår, och de blev skit snyggt!
Synd att de inte syns :(


Mys på bryggan <3


HAHA robin sämst att ta bild!


<3


Sådär, de va lite bilder!
JAG ÄLSKAR ER MINA SÖTNOSAR


nuuu ska jag väl typ sova snart!
är inte så jävla trött än, men fan. snart måste jag lägga mig!
PUSS&LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysdag verkligen! den bästa på hur längesom helst.

med mina absolut bästa! :) <3<3

bästa du, pusss

2010-05-16 @ 14:26:10
URL: http://matilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0