MIN HELG

OKEEEEEEEJ! nu är det så att jag faktiskt inte har haft tid att uppdatera! Lörsdag & Söndag, igår & idag alltså har varit fullt upp och har inte haft tid alls att sitta vid datan! Men kul har jag haft och här kommer lite blandade bilder!
Började iaf igår med att jag gick upp sju och började jobba! va nån "skogens dag" och Källar Café (min mammas café) hade fått en beställning att jobba, vi sålde hambörjade, korv, kaffe, fika osv. Så jag hjälpa till eftersom jag är världens bästa barn ;) Började med jätte bra väder och så, sen efter nån timme började de spöregna! Haha. Tur för mig att jag stod under ett "party tält" ;) synd om mamma åh pappa som blev blöta som fiskar! HAHAH skoja! men ah, iaf sen åkte vi väl hem närt vi va klara. jag la mig och kolla på film ett tag för jag va så trött, men bara en timme typ sen fick jag lov att fixa maya, som jag hade lovat! sen mig själv, duschade av kroppen, smink, hår osv. för att sen åka till Maria där brudarna var och grilla och mysa lite! :) alla andra va där vid sex, och jag skulle komma sju eftersom jag va lite sen hem åh orkade inte (a) men såklart kom jag vid halv åtta, åtta eftersom jag alltid är sen ;) men maten va inte klar så de gjorde ingeeeet! höhö när maten va klar åt vi och sex fixa vi lite och sen drog vi ner på Orsa eftersom de va crusing! WÖWÖ hade en kung kväll som slutade vid halv tre då jag kom hem! lång dag alltså, eftersom jag hade varit vaken sen sju! Och dessutom somnade jag inte förens fyra, halv fem. men jaja! lätt värt iaf!

Idag då, blev väkt vid ett, va segt kan jag lova. Men gick ner och åt en macka efter ett tag, sen bara va klockan två helt plötsligt, och vi skulle åka halv tre upp till Slipsenen för att äta och fira farmor, mamma & kusins mamma på morsdag! Och jag skulle duscha och massa innan så jag fixade mig fort som fan! kom ut ur duschen typ 20 över, haha.. -.-
Väl där uppe va alla andra, (farmor, faster, farbror, kusin och kusins mamma!) så käkade vi och så! sen åkte vi till Mora vid fem när vi hade ätit klart, jag körde! gick fan bra alltså! :) Lämnade av Johanna och Louise i Selja hos deras farmor sen vidare hem till Elina och dom! Va där ett tag, och jag lyckades ha sönder blommor och grejer -.- haha.. Sen åkte vi till maxi åh handlade lite sen hem! Och hela dagen har gått för nu är klockan fan snart nio! :o
Så ska snart fixa mig inför sängen sen lägga mig till en film och somna!

Imorn är de skola igen, och jag tror veckan kommer bli niiiiiice faktiskt! Hoppas de! :)
Men håller på åh bli sjuk från igår tror ja? Eller så är de allergi -.- Hostar, nyser, klias, snorig osv. böhö -.-
MEN JAG ÄR INT BITTER! :DD









maten! fan va gött de va!



haha, toa besök!









mina söta


alla bilder vi tog i bilen blec extremt fula! HAHA så den här får de bli, även om ni kommer döda mig! :)
i love u


blev bara en bild från idag som blev duglig, även om den också är sjukt ful! haha
på mig och emilia iaf! :)


lite inhandlande från maxi, foundation, hårspray & godis, hehe (a)


ser nu att de va jag & becca som va kamera kåta igår ;)
men vafan! haha. otroligt fula bilder, men de gäller åh bjuda på säg själv ibland! ;)

HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA HELG DE HAR JAG OCH NU TAGGAR VI SKEER PÅ FREDAG!!
FILM OCH GODIS NU!
PUSSSSS :Dd

HOPPAS MIN ÄLSKADE MAMMI HAR HAFT EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG OCKSÅ!!
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA :)<3
(har tyvärr ingen bild på den här datan på henne och mig -.-)


Kommentarer
Postat av: rebeccccca

MEN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SNYGGA BILDER!!!!!!!!

men vart fan tog den andra kissbilden på dig vägen då!



och du fuck u för bil bilden :O menmen ;)

TACK FÖR IGÅR BBY ILOVEEEEEEEEEEEEEEEE <3

2010-05-30 @ 21:05:32
Postat av: matilda

Hahah så jävla fula men härliga bilder :D

mina älskade flickor :)

Lyckad kväll tkr jag! pussss

2010-05-30 @ 21:16:55
Postat av: Emilia

HAHAHAHAHAHAHA! Kul att du skriver fel det sista du gör. xd

"HOPPAS MIN ÄLSKADE MAMMI HAR HAFT EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG OCKSÅ!!"

Morsdag kanske det ska vara. (;

2010-06-08 @ 15:02:34
URL: http://emiliahoijer.blogspot.com
Postat av: matilda

HAHAHA OOOOBBS :D<3

2010-06-08 @ 18:33:41
URL: http://matildahoijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0