läggdax!

hemma efter jobbet! blev en lugn kväll och slutade med vattenkrig i diskrummet med Emilia ;) JAG VANN! som vanligt! ska väl typ slita mig ifrån datan nu snart och tvätta bort sminket, sen lägga mig och glo på Tha Notebook tror ja, kommer ligga åh grina hela natten då (y) bra där! huhu

Imorn blir engelska prov på morgonen, sen klasstid, sen matte sen slutar ja! gött
Åker med pappi in till skolan, och hem tror jag!

VACKER BILD REBECCA RITA! HAHAHAHAHA
IDIOT <3<3<3

jävla fuckface du är gumman! men jag älskar dig ändå va ;)

PUTS & KROM! HAHAHA
damp jag har :(

Kommentarer
Postat av: rebecccaaaa

HAHAH FYFAN JAG ÄR BÄST!

är så jävla bäst på att rita assååååååååååå ;;



MIHIHI ÄLSKAR DIG MED MITT CP <3

2010-05-28 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0