Klipptid!

Åkte till skolan med tolv bussen, gjorde första provet, gick inge bra alltså. men bättre än förväntat faktiskt! eftersom jag inteh ar pluggat nånting verkligen alls! somnade om imorse, såklart så ah.. men sen andra provet gick helt åt helvete, gissade på ALLT! jaja, gör om de på onsdag tror jag, för nu har ju iaf provet! :) Åkte hem typ två, gick till frissan och beställde klipptid, fick en redan imorn :) klockan kvart över två, och eftersom jag börjar tolv imorn kommer jag inte hinna mer än in till skolan innan jag måste åka hem med helv ett bussen.. så bler att vara hemma imorn också.. inge bra! :( fan! men efter vårat lilla "lov" vi får nu, så jag sköta skolan utan att skolka en ända gång innan skolavslutningn! är faktikst bara en månad kvar, känns grymt skönt, verkligen!
Känns hur bra som hellst att jag fick en tid så pass snabbt, mitt hår ser ju ut som jag vet inte vad.. :s Hoppas de blir bra iaf!


Jag idag, så skabb. Extremt ful bild också.


Min frulle idag! Inte ofta jag käkar de inte!


HAHA! Ingen i klassen kunna provet idag, så alla skulle fuska och sitta längtsbak, såg så jävla fult ut! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0