Jobb

Godmorgon!
Kvällen igår blev innebandy! Fast i Mora ishall! :)
Såg lite matcher, blandannat Emilias match, dom vann med typ 8-1(?) eller nå!
Sen drog vi en donk, HAH! Jävlar vilken cp familj jag har alltså, fyfan ;) Dom i bilen bakom måste ha trott vi va från psyk eller nå :D
Jaja, skit sam. Ska upp och jobba på Orsa ishall nu om en timme, så ska väl springa iväg och göra mig i ordning nu! Hoppas fan nån skjutsar upp mig, annars har jag jävligt brottom! :o

Jobbar tills halv fyra, sen ska jag kolla på en match där uppe tror jag, eller Emilia sa de iaf! Haha, fåse då :)
Sen jobbar jag klockan nio igen, ska städa skiten -.- palla! :o men jaja!
Nu måste jag skynda mig! Skriver sen!

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0