jobb

Tja, hemma efter jobb!
Är på så jävla dåligt humör. fan.
Åkte ner till jobbet direkt jag kom hem och skulle bara käka lite innan jag tänkte åka hem och sova några timmar innan jag började, men jag orkade inte gå hem så stannade kvar och började tidigare! höhö duktigt av mig! Men kaos där nere, alla har varit griniga och diskmaskinen gick sönder så jag pallade fan inte diska allt för hand så mamma fick göra de ist, och de kanske inte gjorde att vi blev på bättre humör. nä fyfan! de är så jävla varmt där nere så man knappt kan vara där också. Men int är jag bitter int! Vet inte hur jag ska göra med jobb i sommar :( Behöver pengarna men är trött på att jobba. böhöhöh.
NP imorn, wohow -.- nu ska jag fan samla på mig mina 17 poäng jag måste ha för ett godkänt i matte! LYCKA TILL TILL MIG KAN BEHÖVAS..

Ahja, ska hopp in i duschen nu och somna innom en timme så jag orkar upp imorn och kan tänka!
PUSS PÅ ALLA SÖTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0