i skolan

Blev inge fler inlägg igår, kom hem rätt sent så fick jag hoppa in i duschen med en gång sen iväg till mora med pappi :)
hämtade Hanniz på stationen, va in till farmor en sväng osv.
Kom hem, käka pizza (a) hoho!
Sen pratade jag med HAnniz i flera timmar eftersom hon varit borta i två veckor så vi hade mycket att prata om. Hehe! :)
Sen satt dessutom Emilia vid datan hela kvällen och pluggade, och min egen dator är ju trasig så..

Men hur som hellst, eftersom Hanniz babblade på så jävla länge igår (;)) försov jag mig i morse -.-
Moget!
Men iaf, åkte med åtta bussen så kom typ en timme sent till lektionen.
Hade datakunskap, har de fortfarande men jag är klarmed allt för jag är bäst så har inget att göra ;)
Men slutar om typ fem minuter, sen har vi engelska, sen lunch!
MUMS kykletter eller vafan de heter! HAHA :D så jävla gött!
Sen har vi turism sen slutar vi :) Nice att vi slapp turismprovet idag också :)

Sen åker jag hem och dör några timmar, sen drar jag och jobbar ikväll!
Antagligen ska jag lägga mig när jag kommer hem från jobbet så jag inte försover mig imorn igen..
SÅ JÄVLA SEG VECKA! Men äntligen Fredag imorn!

PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0