Hoppas idag blir mycket bättre!

Japp, gårdagen blev SÅ jävla tråkig, kvällen alltså.
Fy helvete, tror aldrig jag har haft så tråkigt.
Känner att ikväll måste de hända någonting och kul ska jag fan ha! Men man blir ju inte så pepp av de otroligt bras vädret -.- fyfan.. Men jaja, hoppas de blir bättre under dagen! :)

HAHA! Så här bra mådde jag igår, så snygg utan smink och allt.



IAF så ska jag kläpå mig nu och platta håret, sen ner och käka hos mammi med hanniz.
Hoppas de är nån god mat, annars börjar jag gråta! :)

Hade funderingar på att åka ner till bruuschan i stockholm näst, nästa helg, men icke. de är ju crusing här i Orsa då, och när de väl händer nå kan jag ju inte åka bort! OCh förövrigt ska jag jobba under dagen den dan, så de gick inte ändå. fan. De va den ända helgen båda kunde innan sommaren annars ju.. -.- Men får bli nån helg i sommar, kanske helgen då jag fyller år? :)

NÅVÄL!
HÖRS SEN!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0