Homee

Ligger hemma nu i min sköna säng och somnar snart!
Åkte med kvart över tre bussen hem så skulle jag ner till mamma och käka, men icke! Då va fan maten slut :( eller ja, de är klart de finns mat där eftersom de är ett café, haha! Men den maten jag ville ha, de som varit till lunch :( typ tacolåda eller va de hette. fan ja som va DÖ hungrig och DÖ sugen på de! men nehe, pappa hämta mig där så åkte vi hem ist så käka jag mackor för orkade inte vänta på nå mat :o men är typ fortfarande hungrig, iofs va de ju ttyp en timme sen jag åt mackan men jaja ;) mamma och pappa är och handlar nu så blir väl nå mat när dom komming home! :)

SÅ UNDERBART ATT VI ÄR LEDIGA IMORN! ÅHHHHHHH
<33333333333333333333333333333333333333



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0