hemmaaa

så jävla onödigt av mig att gå till skolan över huve taget idag!
försov mig ju, så kom typ halv tio, då fick dom tillbaka sitt prov dom hade gjort medans jag sov, hehe. sen gick vi, behövde inte ha nån turism, så hade vi lunch, FLÄSKFILE, KLYFTPOTATIS & BEA <3<3, sen matte, så satt vi där medans suna kollade egenom våra np typ? :s sen gick vi, och jag & rebecca gick upp till bosse och fråga om vi kunde låna studion i helgen och hämtade haniiz stativ, sen åkte vi hem med ett bussen! HAHA liksom? :o alltså allvarligt, vi i våran klass gör ingenting på våra lektioner! så stört egentligen. de är på svenskan & datan som vi verkligen gör nått, alla andra sitter vi bara och väntar på att dom slutar! Lunchen var absolut det bästa med dagen! Sen att vi inte ska ha vårat turismprov imorn var ju också jävligt gött! :D

När jag kom hem gick jag till Lousie och skulle hälsa på, men den flickan var icke hemma, utan hon var hemma hos mig så jag gick hem och pratade med henne och hanniz i nån timme, och så skulle vi till mora en sväng, men hon fick lov och vara tillbaka innan fyra? och de är klocka nu, och jag vet inte var hon tog vägen när jag gick in hit :O ? så jag antar de inte blir nå! Kanske övningskör in med pappi till Mora en sväng senare om han är friskare idag, så kan jag passa på att sola och hälsa på farmor också! :)

Skriver mer sen och kanske lägger upp nå bilder! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0