hemma

Tjaaabaa söta flickor & pojkar! höhö
Kom hem för ett tag sen, blev en super mysig kväll hos dragge med henne, matilda, rebecca, lisen & maria! :) vi käka tacos, sen skulle vi på nån fest men de blev cp så vi drog på kajen och snacka med lite folk, sen hem igen och pratade och myste! :) behövligt kan jag säga, ni är så bra mina käka flickor! :) love u <3

Jag glömde kameran hemma -.- men tog några bilder med dragges kamera iaf, lägger upp dom i morn eller nå :)
Imorn blire till studion och vara där lite, sen ska jag fan byta sängkläder & städa mitt rum, den här helgen också... haha! Kommer väl inte bli nå som vanligt men vafan ;)

Bra kväll iaf! Nu ska jag snart sätta på en film och somna till! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0