Hemma efter skoldag!

HEEEEELLLOOOOO!
Hemma nu efter en lång skoldag, går mellan 8-15.45.. Men de gick ändå rätt fort tycker jag! :)
Fick skjuss av pappi in och hem! wöwö! Skönt att åka bil ist för buss tycker jag! Men det skönaste hade ju absolut varit att bo i Mora! Fårse om man kan fixa de efter sömmarn, men de lär väl int bli så :( JAJA man kan ju drömma! ;)

MEN IAF SÅ ÄR DET FETING VARMT & GÖTT VÄDER IDAG! MUMS PÅ DE (L)
Ska nog fan dra ut en sväng och lägga mig på mattan, så underbart att ligga där när de är varmt så de bränner liksom (: Kommer nog somna om jag går ut, men skit sam! (:

Juste, igår skulle jag ju lägga mig nio, och det gjorde jag.. Grejjen var bara den att jag fan inte kunna somna, så jag somna typ ett. KUL -.- så är hur trött som hellst! Men är stolt över mig själv som inte försov mig eller inte skolka från en ända lektion idag! :)) Gjorde dessutom provet, och de gick bra tror ja! (: WIIOOOW

HÖRS SENARE DÅ!

lite bilder från idag :)


jag i bilen påväg tee skuulan!


utsikt från vårat ap-hus på restan av skolan ;)


jag & bby ;*


igen! HAHA fett ful bild, men fick lov, liksom se mina extremt blå ögon :o



JUSTEEE! Rebecca va sjuk idag :(
KRYA & GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ÄLSKLING! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: rebecccccaaaaa

sööööötfisar ;*



stackars miiig :((((

men imörgön kommmmer jag. och taaack igen bby <3

2010-05-17 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0