HEMMA

Hej allaaaaa.
Nu är jag hemma, så Ovärd dag, fyfan! Inte haft en ända lektion och börja ett? vafan liksom.
men jaja, har fått åtminstonde lite motion iaf ;) cyklade ju in till skolan, och meningen var att vi skulle cykla hem också, men vi slapp idrotten för vi hade cyklat så vi skulle åka till mum lite fort och sen cykla över våmhus hem, men så va de fett mycke folk inne på mum så vi fick likosm lov att vänta mer än en timme innan vi fick komma in -.- så när vi va klara va vi så hungriga att vi fick lov att åka ner på kaffestugan och ta oss en varsin macka, sen va klockan fem och vi va as trötta! :o så vi orkade verkligen inte cykla hem, dessutom hade de blivit kallt ute! Så vi tog cyklarna och cykla till selja till beccas pappa och va där ett tag, sen fick vi skjuss hem! :)
Så nu kom jag precis hem och ska hoppa in i duschen och ta en lååång vaaarm skööön dusch sen plugga lite engelska sen sova! :) Fast det är DH idag, så ska se de innan jag somnar! :)

Lite bilder från idag iaf! Även om de inte blev så många lägger jag ut nån iaf! :)









funderar på att vara hemma imorn, har typ bara två lektioner.. meeeeeen jag ska inte skola nå mer inna sommaren ju!! fan, vi fårse hur jag gör!

PUSS SÅ LÄNGE!


Kommentarer
Postat av: rebeccccaa

MEN JÄVLAR VILKA SNYGGA BILDER! GRTOESKT!



menmen tack för dagen iaf bästa vän <3



ILOVE UUUUUUUUUUUUUUUU

2010-05-26 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0