HELG

Hallåå alla söta!
Försov mig inte imorse, fan va gött! :)
Har dessutom bara haft engelska idag typ!
Satt bara i caféterian på matten så!
Skööönt!
Och ännu skönare med HELG! Fyfan, underbart! <3

Blev inge rättvik heller btw, vi stod och väntade på bussen så kom bussen in till stan så vi sprang över i sista sekund och åkte ner på stan ist för jag kände att de blåste så jävla kallt och då orka ja inte åka :o huhu! ;)
Så jag och rebecca åkte ner på stan och kikade ett tag, åkte med halv ett bussen hem, sen hem hoppa in i duschen hängde med Hanniz till Mora för hon skulle skjutsa Emilia till sin match, så jag solade lite! :)
Så skönt, synd att jag fan aldrig blir brun bara! :( HAHA, synd om mig!
Men iaf sen åkte vi hem och ner till cafét, hjälpte mammi och städa de sista och åkte med henne hem :)

Nuuu sitter jag här och funderar på om jag ska sova?
Ska in till Mora i kväll iaf och se Emilias andra match, halv tio tror jag den började.
Fårse om jag kanske drar en sväng till sporthallen innan och kollar lite!
Well, vi får se vad som händer! :)

En ful bild bjussar jag på också!


PUSS OCH TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0