HELG

Hej hej, sry för dålig uppdatering, men har inte haft tid att skriva idag! Men nu ska jag skriva lite vad jag har gjort under dagen! :)
Började med att jag försov mig, vakna typ tjugo i sju.. Men jag hann med bussen iaf som tur var! Eftersom vi hade matte NP, den sista delen idag på morgonen så vare ju bra att jg var i tid.. Gjorde provet, och det gick 10000 gånger bättre än den första delen! :DD bra de! gjorde klar provet på typ 50 minuter sen gick jag ut, snackade med Sune och tjata till mig att få åka hem ist för att vänta på matte lektionen som började 1½ timme senare! Wöwö!
Men jag skulle ju inte hem, utan till Falun. Men min buss gick inte förens halv elva, så när Matilda & Rebecca var klara tog vi bussen till Noret för att äta frukort på donen! (a) ;) Blev macka & milkschake (stavas?) hehe. mums! Efter donken åkte jag till Falun då, var meningen att Emilia skulle följa men blev inte så så jag åkte själv faktiskt! Rätt skönt ändå! :) Jaja. När jag handlat lite åkte jag hem med kvart över tre bussen, va hemma i orsa typ kvart i sex? Gick ner till Mammi och åt en macka, sen gick jag hem! Och nu ska jag väl fixa lite så blire att gå ut ikväll med mina bebisar! :) Hoppas det händer nå sköj! höhö

Bilder från idag!

mina bästa på donken! ;*



Ljusa jeansleggings från Vero Moda, 300:-

Vanligt svart linne, och tre par trosor. Gina Tricot, 250:-

Vitt pösigt linne, och 5par strumpor. H&M, 150:-

Svart topp. Only, 99:-


Det var de jag har köpt idag, plus lite småsaker som tuggimi och glass! :)

VÄDRET ÄR UNDERBART SÅ NU SKLA JAG FIXA OCH DRA UT!
Skriver senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: rebecccaaaa

meeeeeen hetbild gummsssaaaan ;;

men hur blir det imorgon? hör av dig sen :)

PÖSS ILOVE U :))))))))))))<3

2010-05-21 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0