Godnatt!

Nuu ska jag minsann gå och sova!
Ska upp klockan nio i morgonbitti och duscha, trotts att det inte är skola! Ska faktiskt åka till skolan ändå och vara lite duktig! ;) Nejmen jag och Rebecca ska åka och fota lite i studion! Har fått nycklar och kort av Bosse! Haha, hur han nu våga lämna ut de till mig! ;) Men jaja! Hoppas det går bra! Även följer Hanniz med! :) Eller ja, de är väl hon som kommer fota mest och jag och Rebecca som modella, men jaja! :D

Imorgonkväll blir det kanske gymnasiefest? Vi fårse hur det blir! Om vi drar dit hoppas jag verkligen det blir mycket folk, annars blir jag surig! ;o ;)
Även ska min lilla Matilda Darling krya på sig också! Puss gummsan! <3

(bild från valborg!)


MEN NEJ NU BLIR DE SÄNGEN! GODNATT ALLA SÖTA OCH FULA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0