Godmorgon!

Nu har jag duschat & vaknat! Klockan är tio och jag väntar på att Rebecca ska komma :)
Känner förjävla bra att det bara är Torsdag idag! :) Känns ju som Lördag eftersom man är ledig!
Alltså en grej som är så jävla cp, jo jag va ju bara i skolan en dag nu i veckan, igår. Och ändå känns de som jag inte hade haft lov sen förra sommarlovet! :o Alltså är så jävla skoltrött så de är sjukt! Haha, undra om nån fatta ens va jag menade me de där :( men jaja!

Mår förövrigt ganska bra idag känns de som! :)
Men de kan ju iofs vända jävligt fort! Men hoppas på att det blir en bra dag!
Sen kan man ju iaf hoppas på att det blir sol och finare väder tills ikväll om de blir fest, men förtillfället ser de inte ut som de.. Menmen, nu ska jag fixa mig!


PUSSIS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0